Arabic AR English EN Turkish TR
ZKSoftware
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

İşçi Takip Sistemi Nedir?

İşçi takip sistemi, personel sayısının fazla olduğu yerlerde puantaj raporlarını oluşturmak için kullanılır. Bir diğer anlamı ile “personel takip sistemi” ya da “PDKS” olarak adlandırılır. Bu sistem sayesinde personellerinizin eksik çalışma saatlerini, maaş hak edişi gibi verileri kontrol edip, raporlayabilirsiniz.

İşçi Takip Sistemi

İşçi takip sistemi

İşçi Takip Sistemi Nasıl Kullanılır?

Bu sistemi kullanabilmeniz için öncelikle bir bilgisayara ve geçiş cihazına ihtiyacınız bulunuyor. Çünkü geçiş cihazının hafızasında toplanan verileri, bilgisayarınızda kurulu olan yazılıma aktarmanız gerekir. Yazılım aracılığı ile de raporlama işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Öncelikle yapmanız gereken geçiş cihazını personellerinizin giriş yaptığı noktaya konumlandırmaktır. Bu cihazlar birçok farklı doğrulama türüne sahiptir. Bu doğrulama türlerini;

şeklinde gruplandırabiliriz. Yukarıda belirtilen doğrulama türlerinden size uygun olanı seçebilirsiniz. Çalışma mantıkları aynıdır.

Bu doğrulama türlerinden birini seçip, cihazınızı konumlandırdınız. Sonra bilgisayarınıza işçi takip yazılımını yüklemelisiniz. Satın aldığınız firma tarafından bu işlem yapılacaktır. Ama internet bağlantısı sizin sorumluluğunuzdadır. Çünkü cihaz ve yazılım LAN bağlantısı üzerinden haberleşir.

İşçi Takip Sisteminin Avantajları Nelerdir?

İşçi takip sisteminin firmanıza katacağı bir çok avantaj bulunmaktadır. Bu sistem sayesinde;

  1. Personellerinizin giriş-çıkış saatlerini raporlayabileceksiniz.
  2. Firmanızın çalışma saatlerini baz alarak puantajlarını oluşturabileceksiniz.
  3. Fazla mesai yapan personellerinizin sürelerini görüntüleyebileceksiniz.
  4. İsteğiniz doğrultusunda bu raporlar otomatik olarak mail adresinize iletilerek, iş yükünüzü azaltabileceksiniz.

Tüm bu özelliklerden yararlanmak için işçi takip yazılımı ve cihazının kampanyasından şimdi buradan yararlanarak satın alabilirsiniz.

Personelimin Bordrosunu Nasıl Oluşturabilirim?

Özellikle bu noktada ZKFlex personel takip yazılımı sizlere bir çok seçenek sunar. Günlük, haftalık ve aylık olarak bordrolar oluşturabilirsiniz. Yazılımlar genel manada bünyelerinde hazır rapor çeşitleri bulundurur. Siz de ihtiyacınız olan rapor türünü seçerek, excel dokümanı olarak bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.

Firmanıza Özel Rapor Oluşturabilir Misiniz?

Özel rapor işlemini iki şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlemler;

Rapor Tasarlama

ZKFlex Profesyonel versiyonun barındırdığı bir özelliktir. Raporda görmek istediği başlıkları sıralayabilirsiniz. İstediğiniz başlığı silebilirken, listeleme sırasını değiştirebilirsiniz. Bu sayede kendinize ait oluşturduğunuz raporu isimlendirebilirsiniz. Bu işlem programın lisansı içerisinde bulunan bir özellik olduğu için ücretsizdir.

Entegrasyon Raporu

Firmanızın özel olarak istediği raporu bizlere bildirebilirsiniz. İstediğiniz rapor çeşidinin bir örneğini Excel (*.xls) ya da txt olarak iletebilirsiniz. İlettiğiniz rapor, mühendislerimiz tarafından sizlere özel olarak hazırlanır. Bu işlem için ekstra ücrete ödemeniz gerekmektedir.