Sıkça Sorulan Sorular - Parmak izi ve PDKS Sistemleri - ZKSoftware

Sıkça Sorulan Sorular

SIKÇA SORULAN SORULAR

En Son Güncelleme Tarihi: 18 Şubat 2020

ZKSoftware PDKS Nedir?
Personel devam kontrol sistemi  (PDKS) yazılımları yapısal olarak amacı, bir işletme de çalışan personellerin gün içerisinde çalışmış oldukları toplam süreyi ve maaşlarını hesaplamasının bütünüdür. Personel devam kontrol sistemleri aynı zamanda çalışan personelin maaşlarının kaydını da tutar. Personel takip sistemi yazılımlarında hedeflenen ise, geliri en yüksek düzeye taşımak, gereksiz harcamaları ve zaman kaybını minimuma indirmektir.

Access Kapı Kontrol Nedir?
Access Kontrol veya diğer adıyla Geçiş Kontrol sistemi geçiş yapılan kapıların veya noktaların kısıtlı olarak erişime izin verilmesine işlemine verilen isimdir. Genel olarak kullanımları arasında plazalar, halka açık alanlar, stadyumlar, avmler ve daha birçok alan örnek verilebilir.

ZKFlex Personel Takip Sistemi Yazılımı hangi platformları destekler?
ZKSoftware ZKFlex personel takip sistemi yazılmı şuanda PC platformunu destekliyor. Ancak ileride, PC, Mac, iOS ve Android destekli yazılım hizmetlerimiz oluşturulacaktır.

ZKFlex Personel devamsızlık kontrol sistemi (PDKS) yazılımlarınızı nereden indirebilirim?
ZKSoftware.com.tr adresindeki ZKFlex PDKS indir adresini ziyaret ederek en güncel yazılım hizmetini edinebilirsiniz. ZKSoftware.com.tr Anasayfasında bulunan sayfa linkine tıklayarak gerekli sürümü seçebilirsiniz.

ZKSoftware  yenilikleri nereden takip edebilirim?
Yeni özellikleri, geliştirmeler, güncellemeler ve ürünlerle ilgili kampanyalarımızı sosyal medya hesaplarımızda bulabilirsiniz. Aynı zamanda önemli yenilikleri, websitelerimiz üzerinden kontrol edebilir ve Instagram, Youtube, Facebook, Twitter ve Linkedin sosyal medya sayfalarımızdan edinebilirsiniz.

ZKSoftware Ürünlerine ait fiyat bilgisine nereden ulaşabilirim?
Özel kampanyalar, liste fiyatlarımız, ürünlerin güncel fiyatlarını ticari sitemiz üzerinden inceleyebilirsiniz. ZKTurkiye.com ticari sitemiz üzerinden tüm ürünlerimizin fiyat bilgisini öğrenebilirsiniz. Bayi olmak için müşteri temsilcilerimizle iletişime geçmeyi unutmayın. Daha fazla bilgi için info@zksoftware.com.tr adresimize fiyat teklifi için talepte bulunabilirsiniz.

ZKFlex personel takip sistemi yazılımı seri numarası soruyor, ne yapmalıyım?
Personel devamsızlık takip sistemi yazılımımızın kurulum aşamasında seri numarası sormasının sebebi, lisans anahtarına ihtiyaç duymasıdır. ZKSoftware bünyesindeki yazılım hizmetleri kullanıcılara lisanslı olarak sunulmaktadır. Lisans anahtarınızı, müşteri temsilcilerimizle iletişime geçerek satın alabilirsiniz.

ZKTime 5.0 time attendance terminal indirme linkine erişemiyorum, ne yapmalıyım?
ZKTeco ZKtime 5.0 yazılım hizmeti, 2020 yılı itibariyle resmi olarak desteği kaldırılmıştır. ZKTime yazılımı ürünü kullanım ömrü sonuna ulaşmıştır. Yazılımın tedariği veya desteği sağlanmamaktadır. Güncel yazılım hizmetimiz olan ZKFlex TA, Basic ve Pro sürümlerini personel takip ihtiyaçlarınız için kullanabilirsiniz.

ZKSoftware cihazlarda karşılaşılan teknik sorunlar için hangi yolları izlemeliyim?
ZKSoftware ürünlerinde karşılaştığınız teknik problemler için lütfen cihazınızı bize göndermeden önce, karşılaştığınız sorunla ilgili daha fazla bilgi almak amacıyla  PBX 0850 811 11 95 hattımızdan teknik destek alın. Telefon üzerinden çözülemeyen problemlerde arızalı cihazlarınızın sorununu belirten notu cihazın üzerine ekleyin. Ardından merkez ofisimize ürünü kargolayınız. Merkez ofisimizin adres bilgisi için lütfen tıklayın.

Bir yazılımı satın almadan önce, önizleme (demo) sürümüne ulaşabilir miyim?
ZKSoftware bünyesindeki lisanslı yazılımlarımıza ait ücretsiz deneme sürümleri mevcuttur. Bu deneme sürelerine kısıtlı olarak ulaşmanız mümkün.  Ücretsiz deneme süresi boyunca, yazılımı indirip kullanabilirsiniz, önizleme süreniz dolduğunda yazılıma erişiminiz otomatik olarak kaldırılır.

Ofisiniz saat kaça kadar açık, mesai saatlerinizi öğrenebilir miyim?
ZKSoftware olarak mesai saatlerimiz hafta içi her gün 09:00-18:00 arasında çalışıyoruz.  Mesai saatleri dışında bizlere 7/24  info@zksoftware.com.tr adresimizden ulaşabilirsiniz.

Destek birimi ile nasıl iletişim kurabilirim?
Destek birimlerimize randevu sistemi üzerinden ulaşabilir, mesai saatleri boyunca iletişim numaramızdan bizleri arayabilir veya canlı sohbet sistemini kullanabilirsiniz. Ayrıca soru, görüş ve önerilerinizi sunabileceğiniz bize ulaşın sayfamızdan erişim sağlayabilirsiniz.

Parmak izi cihazı satın aldım, yazılım takip sistemi satın almama gerek var mı?
Almış olduğunuz terminal cihazı için personel takip sistemi yazılım hizmetimizi kullanmanız gerekmektedir. Yazılım hizmeti sayesinde giriş-çıkış bilgilerini görüntüleyebilir, maaş hesaplayabilir ve kapı kontrol gibi farklı işlevleri yerine getirebilirsiniz. Personel takip etmek için yazılım hizmetinize ihtiyacınız vardır.

ZKGuard 4000 bekçi tur yönetim sistemi yazılımınızı siteniz üzerinden indirebilir miyim?
ZKSoftware ZKGuard bekçi tur yazılımını indirmeler bölümünden, yazılımlardan indirebilirsiniz. Yazılımın indirme sayfası için tıklayın. ZKGuard başlangıç rehberimizi inceleyin.

Kilit bağlantı şeması mevcut mu?
Cihazların kilit bağlantı şemaları mevcuttur. NC-NO kilit bağlantı şemasına dokümanlar sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

ZKTeco cihazım idari onay istiyor menüye ulaşamıyorum ne yapmalıyım?
Cihazın arayüzüne giriş yapamadığınız durumlarda, teknik@zksoftware.com.tr adresine kurumsal eposta adresinizle mail gönderebilirseniz destek ekiplerimiz sıfırlama işleminde size destek olurlar. Cihazın seri numarasıyla paylaşmanız gerekmektedir veya faturası eğer firmamız üzerinden satın alındıysa iletilebilir.

Cihazımı güncellemek istiyorum, firmware dosyasını gönderebilir misiniz?
ZKTeco ürünlerine ait firmware güncellemeleri, cihazlarda sorun olmadığı sürece uygulanmamaktadır. Firmware güncellemesi kritik olarak uygulanması gereken durumlarda cihazınızı tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Kargo yoluyla bize gönderdiğiniz cihazların firmware güncellemesi ancak tarafımızca uygulanmaktadır.

Tripod turnike ürünü için bağlantı şemasına ulaşabilir miyim?
Turnikelerimize ait bağlantı şemasına ürünler sayfasından tripod turnikeleri seçerek ulaşabilirsiniz. Ürünlere ait olan sayfalarda indirmeler sekmesinden ihtiyacınız olan broşür, datasheet, teknik doküman ve video içeriklerini inceleyebilirsiniz.

Personel takip sistemi yazılımınız, CRM muhasebe programlarıyla entegre olabilir mi?
Yazılım hizmetlerimiz kullanmış olduğunuz insan kaynakları programlarına entegre olabilir. Aktarım formatlarına göre, entegrasyon sağlanmaktadır.  Genellikle geliştirme hizmeti olarak sunulan aktarım işlemlerimizle giriş çıkış verilerinizi dilediğiniz programa aktarırsınız.

Bilgisayarıma format atıldı program kurulumu hakkında destek olur musunuz?
Sisteminize format atılması, hard disk çökmesi, sistem arızası gibi problemlerde lütfen yeniden kurulum ve lisanslama için müşteri temsilcilerimizle iletişime geçiniz. Gerekli firma bilgileri alındıktan sonra, destek süreci başlatılmaktadır.

ZKFLEX personel takip sistemi (PDKS) programı hangi dilleri destekliyor?
PDKS yazılım hizmetimiz Türkçe, İngilizce, Arapça ve Rusça dillerini desteklemektedir. Sürekli olarak güncellenen yazılım hizmetimize yeni dil seçenekleri yakın zamanda ilave edilecektir.

ZKFlex sistem gereksinimlerini öğrenebilir miyim?
PDKS yazılımımıza ait sistem gereksinimlerini öğrenmek için lütfen zkflex sayfamıza göz atın.

Yazılım kurulumlarında uzak bağlantı için hangi programı kullanmalıyım?
Destek personelimizin uzaktan bağlantı yardımıyla program kurulumunu başlatması için bilgisayarınızda AnyDesk uzak  bağlantı hizmeti yüklü olmalıdır. Programı bilgisayarınıza kurduktan sonra, sol üst tarafta bulunan 9 haneli ID numarasını destek personelimizle paylaşabilirsiniz.

ZKTeco ZKAccess 3.5 yazılım varsayılan kullanıcı adı ve şifresi nedir?
ZKAccess 3.5 access kontrol yazılımına ait varsayılan kullanıcı adı ve şifre admin olarak tanımlanmıştır.

Cihazın Log kapasitesi doldu ne yapmalıyım? (ZKSoftware PDKS)
Bilgi aktar exesinden, ‘Bilgileri Cihazdan Al > Ayarlar > Kayıt Ayarları’ oradan ‘Bilgileri Aktardıktan sonra Cihaz Hafızasını Boşalt’ butonunu aktif ediniz.

Yeni personel ekledim cihaza nasıl gönderirim? (ZKSoftware PDKS)
Bilgi aktar exesinden, ‘Bilgileri Cihazdan Al > Ayarlar > Personel İşlemleri > Personel Eşitle > İlk 3 madde aktif olacak > Eşitle > Listede sağ tıklayarak tümünü seçin > Gönder  aşamalarını takip ederek yeni personelinizi cihaza tanıtırsınız.

Veri tabanına bağlantı kurulamadı program açılmıyor giriş yapmak için veritabanını nasıl aktif ederim? (ZKSoftware PDKS)
Programın kurulu olduğu yerden itibaren adım adım, ‘mysql > bin > Winmsqladmin’ uygulamasını yönetici olarak çalıştırın.

ZKFlex PRO yazılımında birden fazla cihaz kontrol edilebiliyor mu?
ZKFLEX PRO  yazılımlarımızda dilediğiniz kadar cihaz ekleyebilirsiniz. Kısıtlama olmadan yazılım hizmetini kullanmanız mümkündür.

Ürünlerinize ait kullanım kılavuzlarına nereden ulaşabilirim?
Teknik destek başlığı altından güncellemeler ve dokümanlar sayfasından genel kullanım kılavuzlarına ulaşabilirsiniz.

ZKFlex personel takip sistemi programında özel raporlar oluşturulabilir mi?
PDKS yazılımlarımızda özelleştirebilir raporlara erişim sağlayabilirsiniz. Dilediğiniz rapor türünü ZKFlex Pro sürümüyle kendiniz oluşturun.

Yazılıma birden fazla kullanıcı istemci (client) mantığıyla bağlanabilir mi?
Yazılımlarımıza istemci olarak bağlanmanız mümkün, aynı anda birden fazla kullanıcı arayüze erişim sağlayabilir. Birden fazla kullanıcıyla bağlanmak için, client lisansı satın almanız gerekiyor. Lisans koduyla birlikte yazılım arayüzüne giriş yaparak ana sunucuya bağlantı kurabilirsiniz.

Programlarınız hangi veritabanlarını kullanmaktadır?
ZKSoftware PDKS, Access, ziyaretçi takip, yemekhane, üye takip, tuvalet takip yazılımları Mysql veritabanını kullanmaktadır. ZKFlex personel takip sistemi yazılımlarımız Microsoft SQL veritabanına sahiptir.

Yazılım ve cihaz arasında bağlantı problemi yaşıyorum, ne yapmalıyım?
Satın almış olduğunuz cihazı yazılım üzerinde aktif olarak kullanmadan önce mutlaka cihazın IP bloğunun ağınıza uyumlu olmasına dikkat edin. Cihazın menüsüne girerek bağlantı/iletişim ayarlarından gereken ağ geçidi ve IP ayarlarını tamamlamanız gerekiyor. Ardından yazılımın cihaz bölümünden eklemelisiniz.

Bilgisayarıma format atıldı, program silindi lisans anahtarı almam gerekir mi?
İlk satın alma aşamasında size gönderilen aktivasyon kodunu kullanarak tüm işlemlerinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Size özel oluşturulan aktivasyon kodunu giriş ekranında ve kurulum aşamasında aktif etmeniz yeterlidir.