Arabic AR English EN Turkish TR
ZKSoftware
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

PDKS Entegrasyon Nedir?

Pdks, personel devam kontrol sistemlerinin kısaltmasıdır. Çalışma mantığı ise belirli noktalara koyulan cihazlar ile personel takip yazılımın haberleşmesiyle gerçekleşir. Personeller çalışma alanına giriş ve çıkış yaparken cihaza (yüz, parmak izi, kart) okutur. Sonrasında yazılım, cihazdaki bu kayıtları veritabanına çeker. Firmanızın çalışma saatlerini baz alarak bu hareketleri yorumlar ve raporlar. Bu sayede kişilerin puantajları da oluşturulmuş olur. Bu puantaj raporlarının farklı bir yazılıma aktarılacak formata dönüştürülmesi ise pdks entegrasyon işlemi olarak adlandırılır.

Pdks entegrasyon

 

PDKS Özel Geliştirme Nedir?

Personel takip yazılımları, birçok farklı firmanın ihtiyacını karşılayacak şekilde tasarlanmaktadır. Fakat bazı firmaların ihtiyaçları, standartların dışarısında kalabilmektedir. Bu tarz durumlarda firmanız, kendi çalışma düzenine uyumlu ve istediğiniz rapor türünü verebilecek bir yazılıma ihtiyaç duyabilir. İşte tam bu noktada pdks özel geliştirme yapılması gerekmektedir. Özel geliştirmenin bir çok farklı türü bulunmaktadır. Bazı özel geliştirme işlemleri şunlardır;

Özelleştirilmiş Personel Takip ve Puantaj Raporları

Firmanıza özgü raporlama çeşitlerinin yazılıma eklenmesi ile gerçekleşir. İstediğiniz rapor çeşidinin bir örneği ile başlayan bu çalışmanın süresi isteklere göre değişkenlik gösterir. Sizlere özel gerçekleştirilen bu işlem ekstra ödeme ile gerçekleşmektedir.

ERP Yazılımına Entegrasyon

Teknolojinin gelişmesi ile birlikte firmalar tüm işlemlerini ERP yazılımları üstünden gerçekleştirmeye başladı. Fakat personellere ait puantajlar ERP yazılımlarına manuel olarak eklenmeye devam etmektedir. Bu noktada PDKS ERP entegrasyonu devreye girmektedir. Kullanmış olduğunuz ERP yazılımı (Zirve, Mikro, Logo, Orka, SAP,) ile PDKS yazılımınızın uyumluluğu gerçekleştirilir. Öncelikle yapmanız gereken ERP yazılımınızın veri aktarım formatını öğrenmek. Ardından ERP yazılımınızın aktarım formatını PDKS yazılımınıza bir rapor çeşidi olarak eklenmesi gerçekleştirilir. Entegrasyon sağlandıktan sonra PDKS yazılımından aldığınız puantaj raporunu direkt olarak ERP, muhasebe yazılımınıza aktarabilirsiniz.

puantaj raporu

PDKS Entegrasyon Avantajları Nelerdir?

PDKS entegrasyonunun en önemli avantajı, iş yükünü azaltmaktır. Entegrasyon ile PDKS yazılımızdan aldığınız veriyi, direkt olarak ERP yazılımınıza aktarmanızı sağlar. Bu sayede;

  • Manuel olarak veri işlemek zorunda kalmazsınız.
  • Veri işlerken hata yapma ihtimalini ortadan kaldırmış olursunuz.
  • Ayrıca direkt olarak aktarım sağlayabileceğiniz için zamandan tasarruf etmiş olursunuz.

PDKS Entegrasyon Ücreti Ne Kadar?

Lisans ücretleri genellikle sabittir fakat entegrasyon ücretleri farklılık gösterir. Sabit bir fiyatı bulunmayan pdks entregrasyon işlemi, isteklere göre belirlenmektedir. Tek bir rapor çeşidi istenilmesi ile farklı bir yazılıma entegrasyon işlemlerinin ücreti farklı olmaktadır. PDKS entegrasyonu ile ilgili detaylı bilgi ve fiyat almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.